tell me your favorite song

ja idag var det då prov igen.. det sög, jag gjorde alla g frågorna. det fick duga. och jag ägde på idrotten, enligt mej. doppboll var kul och jag har inte kört det sen jag var liten typ. och jag gjorde ett mål. på spökbollen vann mitt lag båda gångerna. och på kinesiska muren så typ slog jag massa och tog hanna på tutten. men det var inte med flit... ja vad ska man mer säga just ja jag kom te skolan stressa som fan på mindre än 2o minuter.... sen när ja kom te skolan va så klart den inställd, hur lyckas man..? så jag gick te rinman efter skolan vart det o träffa becka och prova skor te klänningen som jag ska köpa imorgon efter skolan :) den är snygg :D nu ska ja sjunga aerosmith och känna mej cool jag älskar dej, tusen pussar :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0