ullared *benjaminsound*

okej om en och en halv timme skulle jag och becka egentligen vakna... jag har försökt sova sen klockan 8. jag sov en halv timme och nu skiter jag it :D becka äremot ville sova den lilla tidden som fanns kvar :P så nu sitter jag här, körde nyss tetris, som jag inte gjort på över ett halv år :P och ja kom te level 8, that's cool :D:P

magge sitter på statt och väntar på o få vodka levererat, eftersom han o becka o massa andra ska supa imorgon kväll.... lr nej ikväll blir det. själv så kommer jag sova sönder mej.... och sen blir det upp på onsdagsmorgonen och åka te v-ås lr morgon och morgon, klockan 12.

just ja jag är fett stolt över mej själv för både igår och idag vakna jag tidigt.... :P halv 9 :D mohahhaha fast jag lär ju ha nån allvarlig skada.. för när jag är ledig då vaknar jag tidigt. och när ja ska gå upp tidigt typ te skolan då kan ja sova hur länge som helst.

just ja på tal om ingenting, jag har fått en tand :D känner mej som en stolt typ 5åring. that's cool :D:P

jag vet inget o säga så jag rabblar upp massa konstiga saker nu.....
lalalala ullared, åka båt, shalalallaalalala, OSTBÅGE!

pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0