When I think of you I touch my self!

jaha vad ska man säga om dagen? detta var en kissnödig dag eftersom jag gick runt i ungefär 2.5 timme och var super kissnödig. dagen började med en sovmorgon som vanligt, vilket betydde att jag fick djura som fan. men jag han precis till bussen :D och så satt jag med Rasmus under bussfärden till skolan. sen vart det foto lektion utan att någon typ arbetade, det var spring i benen på mej och så fick ja massa kartonger som ja satte på armarna och sprang runt med, och det gjorde Andre och Pullan också. :) sen vare bara massa bajs i skolan och tack vare mej så ska vi få forska om Wales på engelskan. xD undra vad Mats säger sen? xD efter skolan så stannade Pullan kvar ett tag i e-tuna och sen mötte vi magge och han fick låna pengar till mat av mej :) och jag fick en kaka :D:D:D haha sen kom nicke och sen satt vi på torget, och skämdes åt de små pojkarnas påhittiga saker. + att magge har kommit på ett ljud som är super kul enligt han och gjorde det ljudet i mitt öra. så jag vart skit rädd, medans alla asgarva. xD sen kolla ja o camilla runt på stan, sen fick jag springa till bussen när tåget kom :) och på bussen mötte jag Ida. men sen hoppa Fredde på, så ja satt o snacka med han hela tiden, och han tvingade mej att hoppa av på torget. så jag tvingade han att gå in på bonsai och kissa med mej. xD lr ja, jag kissa och han vänta. sen kom hans buss och jag gick hem :) ja nu ska jag väll duscha, sen blir det gå upp och fortsätta läsa bok xD jag läser böcker, gosh I'm a geek :P ja sen sova pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0