why is the rum gone

ja här sitter jag då, hemma hos becka, helt invalid. som ni redan läst så har jag ju haft träningsverk och den satt visst i denna dagen oxå, fast inte lika mycket. men nu har jag ont i foten, återkommer till det lite senare.

dagen spenderades halva dagen på st:eskil, d.v.s. min riktiga skola, och andra på rinman (beckas skola). ja och där satt jag med på beckas lektioner. mycket trevligt. ja och efter skolorna så vart det hem till becka sen hem till mej. där käka jag och duscha, och när ja va klar med det så gjorde jag som jag brukar, dvs. springa ner för trappen och hoppa. men denna gång misslyckades jag totalt och landade fel med min högra fot och har nu stukat den... det suger.

när jag var klar hemma tog jag kryckorna och hoppade till mormor, men eftersom det var för jobbigt så lämnade jag kryckorna där och fick pengar och godis och 2 saft/juice grejjer. sen halta jag vidare till bussen. och hem till becka. sen ut med becka till ica och möta andrea, vilket vart 2 timmar ute i den kalla fredagskvällen. sen nu har ja käkat chips, och becka med. nu mår jag illa :(

imorgon blir det för halta lotta och becka att dra te snäs för att gå på marknaden (Y) tror inte magge ska me trots allt.... tråkit fan :(

men aja jag är skit trött. god natt pushej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0