Writing on the walls

okej dagen har vart chill, kom knappt nått försent te skolan och så vann jag en gång på text grejjen (H) sen hade vi läxförhör på Naturkunskapen. det sög men jag hoppas på det bästa hade ingen aning om vad jag skrev för nått...
sen vart det snack om bantning och grejjer i på idrotten, sen ska jag ha hand om lektion med pulka åkning asg* xD

ja efter skolan skulle jag ha vart med Magge, men han skulle träna 7 så jag orka inte och bad han komma te java, men det orkade inte han. men becka kom, och robin. :) fast robin drog :( men becka tog en latte och jag en cola som alltid...
sen fick vi skjuss hem te becka, sen satt vi där och typ skratta till: ÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖH BCOLA, vi har sämst humor ibland. men den är kul.

ja sen efter att ha setat hos serberna så begav jag mej hem te magge och skulle göra läxa med han, men det vart inte så mkt läxa, sen nu vet jag att 111= 7 :D:D:D det är coolt xDsen stog vi ute i typ 1 timme som  vanligt i våran korsning som ligger exakt i mitten av hur vi bor. där skulle jag och han nog kunna stå och sitta en hel dag och prata, brottas och slå varann... lr slå honom....

och nu sitter jag här, imorgon ska jag te rekarne och hämta snubben och  försöka hitta broder daniel. men med min otur kommer jag nog hitta en och annan person oxå. så det blir tomma hatiska blickar som byts.....  men jag skiter it, jag mår bättre utan han i mitt liv....

ja hur som helst på fredag ska jag vara barnvakt  åt 3 barn... mina bröder och magge, och jag och han ska dricka och besöka holmberget och kolla in svart. sen ska han kanske sova över... so alx goes soff potatis. lr så får han sova i min säng.. men då får han sova ytterst.... xD

pusshej all kärlek till er :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0