Becka ♥ Ernst = sant

Becka är lat och ligger bakom mig i sängen och slöar som tusan. Hon har berättat hennes största hemlighet för mig. Och bara för att jag vet att ni är så intresserade utav mitt och mina vänners liv så tänker jag säga det.
Becka är kär i Ernst. Ja just precis han på tv.
Faktum är att dom har väldigt bra kontakt och ligger och smsar varann på nätterna. Och när inte någon är här så har dom telefonsex. Ja ni tycker nog samma sak som jag... Att det är riktigt snuskigt, alltså inte telefonsexet utan att Becka är kär i Ernst. Men vad ska man göra? Jag har försökt få henne att förstå att han är för gammal för henne och att hon borde satsa på någon i hennes egen ålder. Men hon vägrar lyssna, hon säger att åldern inte har någon betydelse och att hon faktiskt vill ha en äldre man med mycket erfarenhet.
Hur snuskigt och otroligt det än låter så är det sant. Men nu får ni inte säga det till någon. För då kanske Becka blir sur och media får reda på det. Och det vill vi ju inte. 
 ♥  = sant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0