Bra förr, bättre sen

God dag/ god natt eller något. Jag sitter hemma hos Becka och kollar på Erik och Mackan, dock så förstår inte Becka den underbara humorn som finns i det programmet. Gud jag får ju skämmas för min humor ibland. Men den är ju kul. Jag skrattar ju iaf?! 

Nu ikväll så kom Emil och hämtade mig och Becka och sedan for vi hem till Krille, sen satt vi och spelade lite kort på Krilles altan. Jag vann faktiskt en gång. Fast innan vägrade jag spela och blev kallad bitterfitta. Och ja jag erkänner, jag är en bitter fitta och en extremt dålig förlorare, iaf  när det gäller kortspel. Jag förstår verkligen inte. Jag förlorar jämt. Ja just ja Cp var med. Tänkte att det kanske var bra att nämna den pojken också. Men jag visste inte hur jag skulle få in det, men nu vet ni.
När det blivit mörkt och myggigt tog vi oss ner till Krilles källare och ja satt och gjorde ingenting till en början. Men sedan blev det spökvideor på youtube, och sen satt vi och glodde på nån gubbe som skrattade as fult. Och sen drog Cp hem och ett tag senare drog även jag och Becka.

Tack till er pojkar för en trevlig kväll. Det var länge sen vi hittade på nått nästan alla och det var väll kanske inte direkt som förut, men det kommer nog bli bättre än förut i framtiden.

Nu ligger Becka och ser allmänt ful ut i sängen. Men det är så jag gillare.
Imorgon blire att åka hem till Sandra och fika med Pullan och kanske Becka, det blir mys. Nu bråkar jag och Becka om vi ska ställa klockan lr inte. Becka säger att vi inte ska det, men jag säger att vi borde det, för annars kommer vi sova för länge. Så jag ställer klockan fast hon inte vill. Mohahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0