Jag klädde ut mig till Becka

Jag och Becka är typ bäst i världen på att ha tråkigt. Vi har tråkat sönder hur mycket och länge som helst och vi dör snart. Det har gått så långt så att jag tog på mig beckas kläder och sminkade mig till Becka. Men jag failade. Ja nu har det hänt mycket här. Det är så att Becka först ville ha en trekant med Magge och Ernst. Men sen ändrade hon sig när hon kom på att hon ville ha Ernst för sig själv. Själv tänkte jag whatever, bara jag slipper vara med. Jag gillar korv, men då menar jag inte gubbkorv. That's a big NO NO!

Hallå folket vad händer idag?

Vill man se ut och vara som Becka, så ser man ut så här.
Inte allt för likt va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0