Jag var blekast av alla.

Hej hej, nu är jag hemma igen, eller ja hos Becka. Fick nyss ett samtal från tre fulla pojkar som vandrar runt i Torshälla och urinerar på bilar. Dom heter Magge, Sundin och Simon.

Jag satte mig på bussen och åkte hem till en mycket stressad Becka. Jag fick laga hennes rakhyvel och leta efter hennes shorts. Och sedan djurade vi ut till bussen. På bussen satt Andrea och sedan drog vi iaf te Årby där festen var. Vi hamnade innanför dörren och det slog mig att det endast var folk där som kanske hade varit Lite förlänge i solen.
Vi var där i kanske 20 min innan vi kom  på att jag var den blekaste i lägenheten så då drog vi in till stan ist.
Där knallade vi runt och sedan gick vi till donkan för jag var djurigt hungrig och sedan knalla vi runt ett tag till. Senn  kände Becka sig för brun för att visa sig ute med mig så hon drog hem. Och kvar var bara jag och Andrea. Men vi hängde inte läpp för det utan vi åkte karusell. Sen knalla vi runt i hundra år. Jag fick skäll utav en blatte.
Och sedan gick vi mot Slagsta och Becka kom och mötte oss.
Så ja nu sitter jag här. Becka är ute på balkongen. Jag smsar med my beloved sundin och pratar med beckas jäkla keno på msn. Han gillar inte mig. Jag blir jätte ledsen. NOOOT.
Jag är pepp på något. Love me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0