Massmord i Sandras pool

Idag är det en ny dag. Logiskt, Alx....
Ja idag ska vi åka till Sandra Panda i Ängsholmen och fika lr nått. Och sedan ska flickorna bada och jag ska kolla på, kanske doppa fötterna. Sedan ska jag vara lite mordisk och försöka dränka dom så fort de kommer nära. Massmord på tröga folk i Sandras pool skulle ju inte sitta helt fel en dag som denna... Nej gud nu får jag sluta vara så dum, jag älskar mina flickor och hur skulle jag klara mig utan dom när skolan startar igen? Ja, okej Becka skulle jag väll klara mig utan. Men det skulle ju kännas lite för tomt att sova i Beckas säng utan Becka. Och inatt när jag la mig var hon riktigt elak. Då hade hon virat in sig i täcket och hade det mellan benen och hon låg med ryggen mot mig. Så jag fick inte så mycket täcke, åtminstånde så täckte det knäna, så jag behöver ju inte hänga läpp pga det. Och påtal om läpp så var mina läppar pyttelite uppsvullna. Jävla bajs också. Hatar det. Där emot var ju inte detta lika farligt som vanligt med tanke på att det bara var en liten del som hade drabbats av denna gratis läppförstoringen.

Nu kom Becka Pecka. Have a nice day :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0