Mat ska det finnas mycket utav.

Åh gud nu är jag super mätt för nu har jag ätit frukost. Och det blev ju inte den frukosten jag hade velat haft från början, men denna var nästan ännu bättre. Faktum var att jag bara ställde mig vid kylskåpet och glodde in och valde ut vad jag var sugen på och sedan körde jag en mix av allt. Och det blev en omelett med bacon och mozarella ost, sen en sallad med olika grönsaker och lite vitlök och till det ett glas vatten med is. MMM hur gott som helst. Och omeletten var nog den godaste jag någonsin gjort. Och ni behöver ju inte bli superförvånade av att jag inte orkade allt. Hahaha. Men mat är gott och mat ska det finnas mycket av. Så det så. Hur som helst var detta hur gott som helst.
Denna dag blir nog en hemma dag, med fix och grejjer. Kanske kan ta mig till Becka senare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback