Mördarögon och rök ur öronen.

God morgon, god morgon. Denna natt sov jag hemma hos Becka och jag blev faktiskt sur för enligt mig tog hon upp alldeles för mycket plats i sängen. Och jag låg inge bra hur jag än låg. Så jag flyttade på henne och sen la jag mig tillrätta och la armen på henne och somnade. Inatt drömde jag en knasig dröm. Bla. så satt jag i en bil tillsammans med mamma, pappa och nån kille. Och killen sa en sak till mig som jag inte riktigt gillade. Så jag slog han flera ggr när vi parkerat i ett parkeringshus. Och sedan skvallra jag för pappa, som blev skit förbannad och slog sönder killen. Jag såg tom. pappas crazy face i drömmen. Det ansiktet som han får när han blir skit förbannad. Mördarögon och sen ser det ut som att det ska spruta rök ur öronen på han.

Nu imorse vaknade jag utav att Andrea damp ringde på telefonen. Och ja sedan gick jag och duschade. Och nu sitter jag här. Har druckit en kopp kaffe. Och snart ska jag klä på mig och sen ska vi till ica och möta andrea. Jag ska se om jag har pengar till en energie dricka. Jag vill ha det. fett gott. Nu ska jag klä på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0