En lång kväll

God morgon. Jag vaknade för en stund sen och mina läppar är stora och fina idag igen. Jag förstår inte. Usch.
Hur som helst så var vi ju hos Sandra igår och det var mys mys. 3 koppar kaffe drack jag och det var gott. Men badade gjorde jag inte utan det var bara Pullan och Becka som gjorde. Så grattis Becka till årets första dopp. Hos Sandra var det allmännt mys och jag fick med mej en ny mobil hem. Min mobil ska till Gbg nästa vecka och gå på Wow (inte spelet).

När vi var påväg mot bussen så kom Beckas pappa och plockade upp oss. Mej och Pullan släppte han av vid torget och därifrån fick vi gå hem till mig. Hemma käkade vi och jag fixade mig snabbt och sedan drog vi in till stan för jag skulle visa henne å-festen. Men vi var där alldeles för tidigt så det var inge folk. Och folket kom ju såklart vid 10 när Pullan drog till Mariefred. Men lite innan det hade vi fått tag på Becka som kommit ner. Vi hade även spenderat ett fåtal minuter med Magge och Sundin, innan jag fick för mig att vi skulle rymma.
Men när Pullan dragit och Becka hade tagit hennes plats så fann vi dom små pojkarna igen. Samt Sundins vän Ibbe. Sen vandra vi runt på stan. Magge köpte fake Cevapi (usch) Och efter hundra år så bestämmde sig alla för att dra hemmåt.

Jag och Becka vandrade iväg och vi började prata om killar. Becka tycker nämnligen att jag ska satsa på en viss pojke. Men det ville inte jag. Och hon drog upp allt posetivt som finns om honom. Och sen sa hon typ "vilka andra killar känner du egentligen? ***** är ju typ bög, ***** dissar dej hela tiden". Och det betyder ju att han "hemliga pojken" är bäst.
Men nu måste ju jag försvara mig. "hemliga pojken" är inte alls så bra, visst allt posetivt Becka rabbla upp är ju bra, men det finns ju fortfarande negativa saker. Men det finns nog fler posetiva saker. ***** nr 1, är inte alls bög... och ****** nr 2, har dissat mig en gång, och sagt förlåtelse. Och han ser faktiskt bra ut. Och han är cool, han har piercings, uttöjning och tattueringar. SNYGGT!!!

Men ja. Magge kom iaf sen och vi fick avbryta vårat samtal. Och sedan gick vi. Magge svängde vid Årby och Becka svängde vid Måsta och sedan vandrade jag själv. Och det tog hundra år. Jag orkade verkligen inte gå. Helt slut var jag och jag vinglade. Och stadium tofflorna som jag hade på fötterna var inte så bekväma (jag kan inte ha mina vanliga först mina tår har läkt). Så när jag hade typ 700 meter kvar bestämmde jag mig för att gå barfota. Det var ingen bra ide.... Jag fick mer ont då. Och ja hemma så somnade jag nästan direkt.

Inatt är jag barnvakt. Komma och göra sällskap?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0