Faceplant 1,5 meter rakt ner i betongen

God morgon god morgon. Nu ska jag berätta om en blatte och gårdagens kväll.

Igår kväll frågade Emil om jag skulle ner på stan, och det tyckte jag lät som "hej, vi ska ner på stan, ska du med". Men det var det inte,  men det struntade ju jag i, så efter hundra år fick jag komma till Dennis för dom var så sega. Så jag tog cykeln och började trampa och under hela vägen hade jag kontakt med Sundin över sms som berättade att han och magge (+ martin) skulle hem till Jimmy. Och eftersom jag har ett sådant bra minne så att jag minns allt onödigt, så mindes jag även att Jimmy bor i Röksta, dit jag skulle. Så jag tänkte att vi kunde göra sällskap, och då tänkte jag att vi kunde gå tillsammans, men när jag kom fram till Magge upptäckte jag att dom hade cyklar, så jag typ aja. Men det var ju så att bara Magge och Martin hade cyklar... Så jag fick skjussa Sundin, eller ja han skulle skjussa mig, men han totalt sög, så jag fick skjussa honom. Jag trodde jag skulle dö. Han väger 90 kg, jag har inga muskler. Hallå förstår ni min situation?

Men sen kom jag till Dennis. Snodde några klunkar öl utav Emil. Kollade på när dom spelade wow och lyssnade mest när dom snackade. I vissa tillfällen var det riktigt underhållande. Typ som när Dennis berättade om sin kompis som drog en faceplant 1,5 meter rakt ner i betongen. Haha, han babbla i typ 10 min utan att komma till poängen xD
Runt 11 drog vi iaf in till stan och då hade Emil kommit på att han glömt bort Krille och cp, så då gick vi den korta biten till Krille, och så genade vi genom buskarna vid hans tomt, och då var Dennis skit schysst, för han lutade sig mot dom så att jag inte skulle få taggar på mig (jag var säker på att det var en taggbuske, men jag visste inte. Men snällt var det). Ja och sen gick vi ner till stan.

I stan var det ganska så lame, men vi var kvar rätt så länge. Vi mötte lite folk, jag såg ostbågen, jag tappade hakan och kastade upp handen mot munnen, jag tror jag såg "Gertrud" så jag blev lite små off, jag mötte Nicke som hade glömt mig fast det kändes bra iaf, för det är ju inte mig han känner, och en massa annat trevligt folk. Dennis  träffade även på sina kompisar när vi skulle hemåt. Dom var inte härifrån tror jag. Och en utav dom tvingade mig att ta på hans bröst. Och belive me, han var hårig. Och det var inte lite, utan det var som en jävla Golden Retriver.
Borde kanske ha sagt åt han att han borde vaxa bort lite, eller vad nu killar gör på sina bröst. Okej killar ska vara håriga, men inte på bröstet.
Emil och Krille försvann även, så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, för jag blev ju tvungen att vänta på Dennis för min cykel stod där.  Så vi stod och snackade med några folk vi mötte på vägen. Och sedan gick vi mot Röksta. Precis vid Årby rondellen får Dennis ett samtal där någon säger att han måste ta sig till stan. Men som tur var så fann jag Krille så jag gick en bit med honom. Och sedan tog jag cykeln hem.

Hem kom jag iaf mitt i natten, kanske runt halv tre eller något. Och när jag kom in i mitt rum så kom jag på att mamma hade ställt alla fönster i huset på vid gavel för att typ "få det kallare" eller något. Så jag blev ju tvungen att stänga det igen. Och när jag försökte stänga det så lyckades jag ha ner min blomkruka och väsnas som fan. Men som tur var sov mamma. Sen läste jag ett kapitell och sedan somnade jag.

Imorse vaknade jag för ca: en halvtimme sen... Utav att en blatte ringde och frågade efter Mohammed. Jag fattade ingenting, så jag typ sa bara whaaat, whaat, ööööh hela tiden och sedan klickade jag honom. Sedan gick jag upp och in i badrummet och då ringde fanskapet igen och frågade om mohammed fanns där, och jag typ neeeej! Gud man blir ju sur. Klickar man någon vill man ju inte snacka med dom. Idioter.!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0