A drop in the ocean

Okej Becka har fått in "A drop in the ocean" i mitt huvud och jag blir galen för nu har jag setat och sjungit den flera gånger.

Öh jag har gråtit idag igen.! Och det var inte pga att jag är så jävla emo utanför att jag hade för mycket press på mig. Jag skulle plugga till provet och istället är jag snäll och ställer upp för min grupp och fixar hemsidan så vi iaf kunde få G. Men ja allt var ju totalt failat. Jag fattar inte hur ni tänker, det där är saker som vi har vetat i hundra år. ! Eller jag har ju i alla fall vetat det. Men det verkar ju ingen av er andra 3 ha gjort.

Så där satt jag i datasalen i över 1 och en halv timme och ändrade hela skitet. Jag satt och bråka med "tredet" hur länge som helst och sen fotona på bilarna. Sen var jag ju tvungen att ändra menyn på varje sida och länka om allt. Samt så hade jag missat att det stod Lenk på den som skulle länkas till källor, så då var det bara att fixa om den 100 ggr igen. Och fy fan vad jag satt och hetsa med det där.! + att jag verkligen behövde nikotin just då!

Och ja hemma så brast det. Så jag låg i min säng och grät, sen snackade jag med mamma och sedan hoppade jag in i duschen där jag spenderade 1 timme. Gud vad skönt.
Men ja jag låter antagligen som den största failade emo ungen ever. Men alla når sin gräns någon gång. Och har man haft hummörsvängningar hela veckan så når man dit lättare.!

Ja jag hoppas att detta går över snart men jag väntar mig inget av helgens dagar som börjar imorgon. Eller faktiskt om 45 minuter. Men nu ska jag fan sova.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0