Är du snygg när du knullar?

Idag såg jag mitt ex på stan. Första dagen på stan sedan i fredags. Utan smink och håret nyduschat och självtorkat. Ärligt talat så är jag inte så utseende fixerad och jag lever efter "jag gör som jag vill" motto. Men just då så hade jag hoppats att jag tog mej en titt i spegeln hemma hos Becka.

Och ärligt talat så vet jag inte varför jag bryr mig... Jag fattar inte ens varför jag vart sur? Varför i helvette skulle jag bli sur. Det var över ett år sedan. Och han är förlovad nu.. Och så är han så fasansfullt ful. Men det kanske är det som stör mig. Han har gått vidare, men det har ju jag med. Och han är lycklig. Men det är ju jag också. Visst han är lycklig tillsammans med någon, men jag har mej själv och det funkar skit bra.

Och jag vet att jag brukar säga hur bra det är att vara singel. Men ärligt talat så funderar jag på o skaffa mej ett förhållande. Bara för att. Eller inte bara för att, utan jag vill liksom förstå grejjen med att vara lycklig och kär. Men hur ska man hitta den där personen då? Den där killen som man vill spendera tid med, äckligt kärleksfull tid?

Och varför bor alla snygga killar så långt bort för?? Eller visst så klart finns det snygga killar nära också. Men när då? När man är full och knullar med dom??

Pusshej, Alx <3

Kommentarer
Postat av: Pullan eller vänta pullad XD

Alla snygga bor i Skåne det suger tycker jag

2009-02-19 @ 00:18:48
Postat av: alx

svar till Pullan: eller gbg :O

2009-02-19 @ 00:24:26
URL: http://alxisafake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det kan jag hålla med om :)

2009-02-19 @ 00:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0