Dagen då askungen rökte och gick på bio

Bion med flickorna var så värd. Först vart det en måltid på McDonalds som bestod av lilla menyn och en tugga av Sandras hamburgare ^^ Efter måltiden så drog vi oss till biografen och vi fixade allt och sedan gick vi in och tog plats och jag lovar. Bästa platserna vi fick.

Filmen var superbra, men den kunde defenitivt gjorts bättre. Men den var självklart värd besöket och pressentkortet. Och ja, jag grät, inte så mycket men jag grät. Jag och filmer alltså. Vi går inte ihop ibland alltså. Men som sakt filmen var super bra och jag var inte den enda som grät utan Becka försökte göra biografen till ett hav. Men hon lyckades inte. + att jag hörde snyftande småflickor överallt i salongen :P

Efter bion så gick vi till Java och vi satt i 2 timmar ute i rökrummet och pratade om massa roliga saker som har hänt oss när vi var fulla. Och gud vad vi skrattade.

Efter vårat java besök så drog vi oss vidare mot bussen och ja nu sitter jag här i min säng som vanligt :) Men nu måste jag gå ner och fixa med disken för nu klagar mamma. Ibland så borde man få döpa om sig för en dag och heta Askungen.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0