en för full flicka och ett par randiga tapeter

Okej gårdagens kväll. Det finns mycket att säga om den, kanske t.o.m lite för mycket.

Vi åkte runt halv åtta mott Hållsta. Jag ringde linus och min vägbeskrivning jag fick löd: åk mot Hållsta, när det kommer en qmack så ska ni svänga vänster hela tiden tills husen på sidan tar slut , sen kommer det en skyllt där det står Årby och där ska ni svänga in. Och vi följde ju såklart hans anvisningar. Problemet var bara det att när man hade svängt vänster vid macken så var det flera infarter till vänster, så vi fortsatte rakt fram. Men då hamnade vi ute i ingenstans.

Så jag ringde upp Linus och fick då istället prata med Matte som var lite nyktrare. Men ja han skickade oss rätt tills vi kom till en korsning och han sa sväng vänster. Då hamnade vi ytterligare ute i ingenstanns. Sen sa han till oss att åka tillbaka till macken, för att sedan åka tillbaka mot honom igen? Och istället för att svänga vänster vid korsningen så skulle vi fortsätta rakt fram. Och efter ett tag så hittade vi Matte på vägen och plockade självklart upp han. Två minuter senare så var vi framme. Detta tog oss en timme när det egentligen skulle ta ungefär 20 minuter om vi kunde vägen.

Väl på festen så öppnade jag min andra öl för kvällen. Och Becka började strippa av sig sina leggins. Och efter våran rök paus så gick vi in och satte oss i vardagsrummet men efter att jag skulle gå in i köket och skälla lite på Linus så satte vi oss där inne istället. Där inne vart det prat och skrik om vilken skola som var bäst. Och efter ett tag till så ville Becka dansa, men eftersom inte jag ville så drog hon med sig Linus. Men efter en stund så stod jag också och dansade till Lady Gaga.

På festen hittade jag ett terrearium (?) på övervåningen med två ormar. Direkt när Becka fick se det skrek hon och sprang ner. Men jag stod kvar och var jätte facinerad av dom och vipps så stod det flera folk där. Och jag förklarade för en tjej att om det hade vart hos mig ormarna var så skulle jag plocka ut dom, men eftersom det inte var hos mig så skulle jag inte det för jag respekterade Petter.

Jag fick även en puss på pannan av en kille från Strängnäs, men när jag skulle ge han en puss på kinden så försökte han pussa mej på munnen. Vilket inte jag ville så jag tröck ner hans huvud och pussade pannan i alla fall.

Sedan minns jag inte allt så himla bra. För att vipps så följde jag med Linus ut och tog lite luft. Och där ute började det snurra till för mycket i huvudet. Och Becka och jag sprang in på toaletten. där spydde jag lite och Becka tvingade i mig vatten ur ett gult glas. Och där satt och halvlåg jag i en timme. Sen var det dags att åka hem. Så jag fick en coop forum påse med mej ifall jag skulle spy i bilen. Men det gjorde jag inte.

Vi åkte in mot staden och där plockade vi upp en full Sandra och sedan åkte vi hem till Becka och la oss i sängen och snackade massa kul saker och lite mindre kul saker. Sen vart det fyllekäk för mig och sandra. Och kopp varm oboy till mig. Jag hade även snott med mig mitt gula glas och min spypåse vart min bästa vän och jag låg och kramade han i sängen. Sen vart det dags för mig och Becka att sova.

Ja det var min kväll och min natt.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0