Fredagen den 13de, otur eller tur?

Åh okej idag gjorde jag världens sämstaste grejj. Jag åkte med min mamma och min ena bror till Tuna Park ihopp om att hitta nått snyggt som jag kunde få. Men hittar jag nått? Självklart inte. Men när man inte får handla nått då hittar man massor. Okej sen är väll kanske inte Tuna Park världens bästa ställe. Med tanke på att man sällan hittar nått där. Men liksom Carlings, hallå där hittar jag alltid saker. Men inte idag. Usch vad sur jag är.

Fast snart så kommer mamma hem, hon har varit och köpt sallad. Det är gott som satan och jag hoppas att det jämnar ut sig.

föresten så har det faktiskt inte hänt nått konstigt för mig idag. Eller jo jag körde in tummen i dörren på väg ut från rökrummet på Java, och självklart sprack nageln. Och sen min klädkris. Annars ingenting. Och det känns som att det gick bra på provet imorse. Så jag hoppas på ett VG åtminstånde. :)

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0