Jag längtar, men efter vad?

Inatt fick jag sms och jag vart orolig, behövde nog inte bli det, men jag vart det igår. Och mitt sista sms innan jag la mej fick jag inte ens någon leveransrapport på förs klockan 12 idag. Och inget svar fick man heller jag kände mig fan som en orolig mamma. Och jag vill inte vara en orolig mamma till en tonåring.

Men jag somnade tillslut med en Becka brevid mej. Och på morgonen vaknade jag flera gånger innan Beckas mamma väckte oss vid klockan 10. Sen bar det av att handla. Och det gick rätt så fort. Sen mat när man kom hem. Jag älskar Beckas mammas mat. Det spelar liksom ingen roll om det är jugge mat eller tråkig uttjatad Svensson mat. För det är alltid gott. Det är gjort med kärlek. <3

Och nu sitter jag här flera timmar senare. Och ja jag vet inte jag längtar efter något men jag vet inte vad. Och jag vet inte vad jag ska skriva mer.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0