Jag ligger med min bästa vän och alla pirater

Okej jag och magge hade det faktiskt riktigt trevligt. Vi kollade som sagt på Pirates of the carribean, at worlds end. Och jag fick sitta o förklara massor eftersom han inte kom ihåg så mycket av 2an. men men det vart mys och kvällen började med att vi stod och dansade med mamma och mina bröder till Bob Sinclair - Rock this Party. Hahaha, ja och sen gick vi och la oss i sängen med datan i knät och kollade på filmen. Men vi hade fått ombytta roller. Han låg på min plats och ja hade datan på magen.

Sen vart det lite tv tittande och brottning som vanligt. Och som alltid så förlorade jag. Men sen vart klockan halv två och jag följde med han 1/4 sen vände jag tillbaka hem. Och nu sitter jag här i min säng. Just ja, jag lekte papparazi fotograf och fota han när han satt och kolla runt på nån äcklig sida.

Jag älskar min bästa vän, Marcus Dekreon <3

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0