Min helg är och kommer att bli underbar :)

Gårdagens kväll vart jätte gullig. Jag och min lillebror Albin hade en myskväll med film han och jag. Eftersom han var så ledsen. Vi kollade Madagaskar 2 och jag orkade inte leta runt efter någon med svenskt tal så det vart på engelska fast med svensk text. Och Albin sa att det inte gjorde något för han hann läsa texten ibland.

Så vi satt i soffan och kollade på filmen, skrattade och åt ontyttigt. Och när det var en halvtimme kvar av filmen la sig Albin mot min axel och kramade mej och kollade på filmen. Jag fick även en puss på kinden av honom. Det var jätte gulligt.

Och när filmen var slut så kollade vi lite ur At worlds end, och sen gick vi upp i mitt rum och la oss i min säng och kollade tv. Men det tog inte lång tid föränn Albin somnade och efter ett tag stängde jag av tvn och somnade jag med.

Ja och idag ska jag vara med bästa vän Marcus. Och ja jag vet inte riktigt vad vi ska göra. Men eftersom det är alla hjärttans dag så har jag klätt mig i den rosa klänningen :) Jag tror aldrig han har sett mej med klänning ens ^^ haha.

Sen senare ska jag åka till Becka och underhålla henne, eftersom hon är en så stor emo idag. :)

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0