Min nya pojkvän och väska

idag är det fredag. Det betyder helg och slut på praktiken. Och gud vad jag har haft kul denna vecka. Och jag kommer verkligen längta tillbaka. Jag vill bli lärare nu! Fast när jag blir lärare så ska jag inte vara lika slapp som nu. Haha. I datasalen var det totalt kaos idag eftersom alla ville vara där med mej eftersom jag lät alla göra vad de ville. Även om jag kastade ut Milovan. Det finns få ord som kan beskriva veckan och det är: Underbart, ungdommar, sextrakaserier och kul. För det är det jag har haft. Och jag verkligen älskar klass 5e, 7e och 8e.

Jag slutade 12:40 idag. Och jag hade tvingat Pullan till skolan. Så hon kom och sedan åkte vi ner på stan och jag köpte min väska ( <3 ) Och sen tog hon en sån där inne latte Chai Latte (?) Och jag säger bara att det är min nya älskling. Herregud vad gott det var.  Min nya pojkvän heter för övrigt Expresso house, Java får slänga sig i väggen ett tag fram över. Trots att jag älskar rökrummet.

Nu sitter jag som vanligt hemma hos Becka, och vi ska snart gå till Ica för att möta Andrea och sedan gå hit igen. :) Vi har rätt så tråkigt och jag antar att helgen kommer att bli rätt så tråkig. Men jag kommer att älska den i alla fall. För nu har jag min nya väska, mina nya skor och min nya pojkvän! Kärlek på hög nivå och jag är lycklig, vilket jag har varit hela veckan.

Gårdagens Criminal Minds, var super bra. Och för er som inte kollar på det så vill jag bara säga att ni måste börja kolla. Visas torsdagar klockan 21.00 och repris på söndagar klockan 23.00. Det är också kärlek. Det är jag, mina skor, min väska, expresso house och Matthew Gray Gubler <3

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0