Min rosa Partyklänning

Okej ikväll blir det till att fira min älskade vän Sandra som fyllde 18 år igår. Och ja alla älskar henne. Ikväll blir det iallafall Jag, Andrea, Becka, Ida och Pullan. Det är iallafall dom som jag vet och jag vet inte heller riktigt hur jag ska komma dit. Men det blir antagligen buss eller så tänkte jag fråga Becka om jag får åka med henne. Så Becka om du ser detta skriv svar på msn då :) för jag orkar inte skriva.

Ja ikväll blir det Leggins och min nya rosa klänning och jag ska försöka hitta min svarta cardigan också. Och som vanligt undrar jag vad resten av alla flickor kommer ha på sig. Men men alla kommer nog vara vakra och fina. Ungefär som förra året då jag hade en stor DC tröja. Men men, den gick att använda som tunnika :O ( a )  Men idag ska jag vara jätte fin. :) Och jag älskar min nyaklänning. 1. Den är rosa 2. Den ger mej tuttar, lite iaf 3. Den är fin 4. Den går att använda både till fest och vardag med tanke på att den inte är så speciell.

Ja men nu vill jag bara att klockan ska bli mycket så jag kan få göra iordning mig.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0