Och så vart man en hora i Amsterdam.

Idag började min APU. Och efter att endast ha sovit 4 timmar inatt pga Dawn of dead så var jag riktigt trött på morgonen. Jag satt o typ glodde i en lektion och sen skulle jag kopiera 100 tals papper i alla regnbågens färger. Och ja sen vart det lunch och jag satte mig och åt med min kompis lillasyster Anna och alla hennes kompisar i 5E.

Sen gick jag och tog rast, hittade båda mina bröder och sen fick jag gå in för att förbereda nästa lektion. Och det var sexualkunskap för 8orna. De skulle skriva en bok om kärlek och sånt och jag upptäckte fort hur alla pubbe-killarna började skrika olika porrfilmer och allt dom nu visste om "porr och sex industrin" som inte dom har någon aning om. Ni vet dom där killarna som gick i eran klass som skröt att de hade haft sex så och så många gånger, men egentligen var dom oskulder.

Det tog inte lång tid innan en grupp av dessa killar började hitta på en massa och blanda in mej i deras saker. Och när jag sedan skulle dela ut deras bok klappa jag en kille med smeknamnet "kåt Ludde" läpp på huvudet och sa att hans tid också skulle komma och att han inte behövde oroa sig.

Några minuter senare så ramlade en 50 öring ur min ficka och jag kasta den till Ludde och sa: Här Ludde jag sponsrar dej så du kan köpa din hora. En annan kille sa då att han kunde köpa mej och jag var snabb att tillägga att jag var gratis men att det faktiskt fanns en åldersgräns på min fitta. Men dom missade så klart det sista. Och helt plötsligt så var jag prostituerad och stod på Red Light...

Edvardslundskolan- Där du blir prostituerad endast genom en lektion.
Pusshej, Alx <3

Kommentarer
Postat av: maie

ja det är ju det! :) jag tog en liten bloggpaus men nu är jag tbax. kolla gärna och kommentera. jättegullig design n´du hade förresten!

pussar

2009-02-23 @ 18:46:38
URL: http://sene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0