Pistolhotet mot min skola

Okej nästan hälften av Sveriges befolkning vet om skolskjutningen som skulle skaka hela Sverige. Och alla vet att det bara var ett skämt. Ett mycket dåligt skämt. Men jag tyckte det var as kul, jag skrattade så otroligt mycket för det lät så osannolikt när jag hörde det. Jag var ju självklart inte i skolan när det inträffade, utan jag satt i Thomas bil påväg hem från Sälen. Och allt började med att jag fick ett sms av min ena kompis där det stod "hahahahaha instängda hahahahaha". Självklart så fattade inte jag någonting, men 5 minuter senare ringer min vän Pullan och berättar att skolan är stängd pga att någon har pistolhotat skolan. Är det bara jag som skulle skratta då eller? Är det bara jag som har så dålig och rå humor?

Ja, det kanske är så. Jag garva sönder åt alla Engla skämt som gick runt efter den tragiska händelsen. Jag tyckte att det var skit kul. Men endå jag skulle nog aldrig vilja att någon gjorde upp skämt efter att jag dog. Men nu hände det ju inte något på skolan, och det var väll tur. Men ändå alltså det hade ju inte vart kul om något hände. Det roliga är ju att det är någon som hittar på någonting sånt bara för att. Och ärligt talat så lär han vara helt bakom flötet med tanke på att hans tåg skulle gå 09.20 och det skulle ta en kvart att åka, det betyder att han bor i Strängnäs. ( han bodde i norra södermanland) men det går inget tåg då. Hur som helst så får vi se detta som en rolig grej med en trög person som säkerligen är trögare än mig.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0