the one and only?

Okej jag har absolut ingenting för mig. Hade det varit så att min mamma hade jobbat natt så hade jag nog antagligen städat mitt rum just nu. Men nu är det ju så att hon inte gör det. Jag är svinigt trött, men jag kan inte sova. Det suger. Och ja jag har försökt.

Okej jag är arg också. Jag bestämde mig för att kolla lite bloggar, och jag kollade på hon som ligger som nummer 8 på listan som finns på startsidan. Och bloggen hette nått med the one and only. Och när jag kollade på hennes sida så tänkte jag bara oh herregud. På headern finns det en ung flicka med sönderblekt hår och antagligen hårförlängning, tuttarna upptryckta mot kameran och putande läppar. Genom att kolla på hennes header så visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Är det så man måste se ut för att komma någonstanns i världen? Blond, putande läppar och en fet push-up för att man inte får operera tuttarna än?

En annan sak som jag reagerade på var en bild hon hade. På bilden var det 3 tjejer. Och minst 1 av dom rökte. Okej jag ska inte säga något jag är rökare själv. Men egentligen? Hur bra fungerar ens hjärna ?? Och jag svär att alla tre av dom små flickorna inte hade något beroende heller för den delen.

Nej nu ska jag nog sova iallafall. Imorgon är en stor dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0