The truth

Här är alltså 15 sanningar om mig själv.

1. Jag är extremt blyg irl.
2. Jag tål inte när dörrar står halv stängda, de måste antingen vara helt öppna eller helt stängda.
3. Jag tål inte heller när folk har luvorna ut och in. Då måste jag anstränga mej för att inte vika tillbaka dom.
4. Jag älskar barn, så jag brukar sitta och busa med barnen som jag ser på bussen elelr cafét...
5. Jag har samma färg på håret som pippi egentligen.
6. Folk tror att jag kan mörda folk utan anledning... Men egentligen är jag en mjuk person.
7. Jag gråter ALLTID till filmer där någon dör.
8. Jag har älskat Backstreetboys sen jag var liten. Och hör jag dom på radion så skriker jag att alla ska hålla käften.
9. Jag älskar att duscha men jag tycker inte om att bada, varken i sjön eller badkar trots detta har jag 1000 bikinisar.
10. När jag reser någonstanns så tar jag alltid med mig alldeles för mkt kläder.
11. Jag är riktigt jävla lat, men om jag vill så kan det gå under.
12. Oftast när jag städar mitt rum gör jag det för att Magge ska komma hem till mej och jag klagar alltid på hur stökit han har det.
13. Jag är inte nekrofil, men om jag kunde skulle jag lätt vilja vara tillsammans med Elvis om han såg ut som han gjorde när han var ung.
14. Jag hatar att åka buss eftersom jag brukar få för mig att någon ska spränga den. + massa andra saker.
15. Jag är rädd för fåglar, fiskar, spindlar och älgar. Och tvestjärtar.

Detta kanske inte vart den bästa men iaf, gör den du med :P
Pusshej, Alx <3

Kommentarer
Postat av: Brokenchains / Nemo

Snor denna :>

2009-02-12 @ 23:02:57
URL: http://fotokatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0