Me me me.

ALLMÄNT

Kön: Tjej
Ålder: 17 :)
Längd: 173
Vikt: För mkt men jag klarar mej
Fräsch (tex docka/naturlig): Naturlig. Lite smink ibland, mer smink till fest
Övrigt: Norsk, svensk och bulgarisk

ANSIKTE

Hår (vilken stil):  Öh lite uppklippt snelugg. Men jag har mest hästsvans nu
Hårfärg: Svart
Ansiktsform: Typ runt ^^
Ögon (tex: stora/skeva/sminkade):  öh, normala...
Ögonfärg: Mörkblå
Näsa (tex: skidbacke/bagarnäsa/smal/grisnäsa): Liten och rätt så tjock på tippen typ.
Mun (tex: liten/jokermun/tunna el, tjocka läppar): öh, kuksugar läppar sa enita. Men munnen utanpå är liten, innuti får det rum mycket.
Allmänt (tex: gullig/läskig/cool): Folk säger att jag ser ut som en mördare...

KROPPEN

Hudfärg: vit med fräknar.
Kroppsbyggnad (tex: atletisk/tanig/mullig): Tjockis =)
Axlar (tex: breda/sluttande/snäva/):  Ja ha rätt så breda axlar tycker jag
Armar (tex: muskulösa/spaghetti/långa/korta): tjocka
Armlängd % (normalt är en arm ca 40% av kroppens längd):  don't know
Händer (tex stora/grova/slanka/): korta och tjocka fingrar.
Ben (tex: muskulösa/spaghetti/kurviga/långa): Muskler  
Benlängd % (normalt är ett ben ca 50% av kroppens längd): don't know
Fötter (tex: platta/höga/potatistår):  Ja min ena fot är fortfarande uppsvullen

ÖVRIGT

Klädstil: oj, jag tar på mej vad jag vill
Uttryck: Öh jag vet inte
Stil: Mig själv
Övrigt: Röker, dricker nästan aldrig. Öh älskar musik och älskar att skriva.


Ja detta är då jag
Och ja som ni ser, jag ser ut hur fan jag vill ^^
           

Pusshej, Alx <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0