Är det jag som är horan med saker i munnen?

Praktik dagen gick från att vara en hora i Amsterdam till en sjysst praktikant. Första lektionerna var med 8orna och eftersom de har sitt kärleksgrejj, så fick de såklart kolla kärleksfilm. Och vad passar då inte bättre än att se "tre systrar och en mamma" lr vad den nu hette (men erkänn jag lät profitionell där ;D).

Filmen gick bra och ungarna fick välja mellan att kolla film eller jobba. Så Susanne var ute med de som ville jobba och jag kollade film med resten. Mitt i allt kommer två av tjejerna i klassen in med varsinn macka och en pucko. Och eftersom jag vet hur arg Susanne blir om hon skulle se det, så sa jag till dom att äta fort och om Susanne ser det så skulle dom gömma det. Men hon kom inte in men tjejerna åt fort och var på sin vakt.

Efter det gick jag till tandläkaren. Åh gud jag hatar den där stolen för det känns som att man ligger med benen upp i taket och grejjerna de stoppar i min mun och pillar runt med. Okej jag gillar att ha saker i munnen, framför allt mat. Och godis, haha. Men efter det så gick jag tillbaka till klassrummet och hann precis till deras rast hade slutat. Och fortsatte kolla filmen. Jag fick däremot sitta och säga tyst och ssh flera gånger. Men de lyssnade på mig. Efter ett tag frågade en av grabbarna om han fick dricka cola för mej. Och eftersom  jag vet hur mycket man vill ha en burk cola mitt i lektionen (speciellt till film) så sa jag att han fick det, men att han också skulle passa sig för Susanne. Jag hörde ett klickande från öppnaren och efter någon minut gick en annan och slängde burken i papperskorgen.

När lektionen var slut så gick vi ner i lärar rummet och där fick jag reda på att det skulle vara brandövning om 15 minuter, så jag tog min jacka och gick upp till cafeterian och köpte mig en pucko. Sen gick jag ner och mötte tjejgänget i 8an och pratade lite "girlstuffs" med dom. Sen gick jag ut, jag pallade inte med det ringande ljudet från brandalarmet. Två minuter senare så tjöt det i hela skolan och eleverna började vandra ut. Haha jag minns när man gick ut i snön med bara strumpor. Några minuter ute i kylan så vart det snöbollskrig. Och sedan var det dags att gå in.

Jag satt och läste någon bok på 7ornas tystläsning. Sedan vart det dags för lunch och sedan en lektion med sjuorna.
Efter detta så satt jag i hundra år och plastade in papper. Jag lovar att det är lika irreterande som att framkalla foton. När jag var klar vid två så fick jag sluta och jag åkte hem till Becka. Vi var hemma hos henne en stund och sedan åkte vi ner på stan. Och jag köpte mina älskade skor. Snart blir de min väska också. Haha.

Nu sitter jag hemma hos Becka... igen. Hon pratar med Michael... igen... hahaha men jag mår bra, och ni ska bara veta hur mycket jag har pratat idag, haha mer än vanligt och jag är lycklig.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer
Postat av: Hasse

Haha vilken super lärare du är alx (:

2009-03-08 @ 19:49:28
URL: http://nettiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0