Värsta jag har varit med om

Okej, jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här... Men har ni kollat scared på MTV någon gång? Eller kan ni tänka er hur en arm ser ut när den är helt ledlös? Okej...

Grejjen var den att jag log och sov. Och jag log och sov på något konstigt sätt så att den vänstra armen förlorade massa blod. Det vart som när armen sover, fast värre. Jag vaknade till litegrann och skulle flytta på armen, och även om jag flyttade på den så låg underdelen av armen kvar. Och sen kände jag så där som man gör när armen sover. Så jag kastar mej upp i sängen och ställer mig på knäna. Och jag var tvungen att hålla i med den andra handen i armbågen för min arm bara liksom hängde och var helt felt böjd och det såg mera ut som en spagetti än en arm. :O

Jag upptäcker sedan att jag kan röra på fingrarna lite grann. Så jag upptäcker att jag har känsel i fingrarna och lite i början av armen. Vilket betyder att från 5 cm nedanför armhålan till knogarna hade jag ingen känsel.
Så jag tar min spagettiarm och springer ut till mamma, men jag hittade henne inte. Och när jag hittade henne så hade min arm återställt sig.

Alltså det där var det värsta som har hän fan, helt jävla sjukt. fatta och kolla på sin arm som är helt missbildad och ser bruten ut, utan att känna något :O


 
Tänk att det såg ut så fast hela armen typ.. :O

Pusshej, Alx <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0