Vilken kväll + natt xD

Oh shit alltså gårdagen vad ska man säga? xD Jag gick till bästa vän Magge, nu även kallad blixten eftersom han är så jävla seg. Ja och på vägen dit höll jag på o flyga omkull 100 ggr. Men ja väl där så gick jag upp på hans rum, och jag bäddade hans säng :P sen la jag mig o läste en humor bok. Sen gick vi ner och satte oss vid hans dator och spelade nått spel som jag total sög på ^^

Sen vet jag inte riktigt vad vi gjorde, lr jo vi kollade in hans nya porr rum och sedan kollade vi Jurasic Park. Sedan gick jag hem runt 11 och jags ringde Becka för att få lite sällskap. Sen käkade jag lite och snackade med henne i telefonen. Och helt plötsligt fick jag för mej att jag skulle hem till Becka. Och eftersom inte nattbussen skulle gå förs om en timme, så gick jag. Och jag gick rätt så fort. Och fan vad kallt det var om benen.

jag mötte Becka vid Ärna berget och därefter ringde jag Michael som festade i slagsta. Så vi mötte han vid Ica och satan vad killen var full :O Hahha, efter ett tag så kom hans polare ut som hette Jasmin ( vet inte hur man stavar hans namn, så vi kallar han för juggen) Och sen hängde även jag och Becka på till festen.

Oh herregud vilken fjortisfest, de små flickorna sprang runt i underkläder, men det sket Becka och jag i, för vi bara gick in. Sen satt vi där i hundra år.
Och framåt två på natten så sov alla fjårtisarna, så då var det bara jag, Becka och killarna kvar. Och fan vad kul vi hade. :P Dom var hungriga och typ ställde sig och gjorde mat och mitt i allt så började dom att slå varann. Och jag kunde inte låta bli o sparka Michael i röven när han stod och "brottades" med Jasmin, men jag fick inte skit av de, ist sprang han fram till Tobbe och slog honom.

Ja jag och Becka stannade med pojkarna till efter 3 på natten. Sen gick vi hem till Becka och sov.
Men fy fan vilken natt och kväll, det där måste nästan göras om fan :P

Pusshej, Alx <3

Kommentarer
Postat av: Dilan Amin

hejhej (:

Vad händer hos dig?



Massa pussar och kramar från mig

/ www.mramin.blogg.se





2009-02-15 @ 14:51:51
URL: http://mramin.blogg.se/
Postat av: SANIBO

nice!

2009-02-15 @ 14:53:35
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0