bells bells no bells

Okej Jag och becka åkte ner på stan där jag köpte min älskade snygging porr sjal så jag är jätte glad nu :D ( a ) Sen efter det så tog jag och Becka ett besök på java och åt våra älskade baguetter med kyckling röra, så goda :) Ja och där satt vi tills klockan vart kvart i 5. Vi hann även att spela lite kort och det var nog första gången på mycket länge som jag vann.  :D Jag är ägande :) hahaha ja men okej vi gick från Java kanske 5 över halv 5 och sen stog vi och vänta på våran buss som inte kom.


Och där stog vi, jag och Becka + 100 andra innan alla fattade att bussen inte var försenad utan att den inte ville komma. Så då gick alla in i Gallerian och värmde sig. Medans Becka var skit tjurig och whinade som en tönt. Hade Becka vart superman så hade hon nog brutit sig in hos länstrafiken och terroriserat dom tills de bad om ursäkt och gav henne gratis biljetter till en taxi som hon skulle ta istället för buss i hela hennes liv :) Det är därför inte hon är superman. För då skulle hon utnyttja chansen att vara elak. Så det är nog bäst att hon är som hon är.

Nej nu är min hjärna ute och cyklar igen :O Ja efter stads besöket så åkte jag hem och inte efter allt så lång tid så skrev magge ett sms om att han var påväg och jag fick rå panik. Mitt rum såg ut som Hiroshima och jag skojar inte :O det var kläder och grejjer på hela golvet samt min säng. Så jag fick skynda mej att städa och vipps som det var så plinga han på dörren. Så jag fick typ släpa in han i vardagsrummet och sen djura upp på rummet och städa klart allt.

Och efter att jag var klar så kollade vi på Harry Potter, Fenix orden. Och ja jag fatta som vanligt ingenting. Herregud och det ska vara en barnfilm. Efter filmen så kollade vi lite på nått program om Amerikaner i ett japanskt tv program och sen kollade vi på You, Me and Dupree. Eller vi kollade inte så mycket på den filmen heller...

för vi gick ut i köket och började läsa aftonbladet. Gud vi har ett tråkigt liv. :) Ja och sen följde jag han en bit hem. Till våran korsning. :) ( för er som inte vet så har jag och Magge en korsning som ligger precis mitt emellan våra hus, där stannar vi alltid när vi följer med varann, och där kan vi stå i timmar) Ja och nu sitter jag här, 1 timme senare och gör ingenting, förutom att sitta här och på bdb och ec :)

Ja nu har jag inget mer att säga,
pusshej, vi kanske hörs imorgon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0