Bli medlem idag

Känner du att du är lite utanför, eller mega cool på grund av din stil?
I såfall  är detta det bästa stället att hänga på.
Emocore.se är en rolig sida där det alltid finns något att göra.
Varför inte sitta ett tag på klotterplanket eller kanske hänga på forumet och leka eller berätta dina åsikter?
Eller varför inte hitta nån snygg och trevlig människa att snacka med?
Emocore är den än så länge unga sidan där massor av  folk med helt olika stilar hänger och snackar om allt mellan himmel och jord.
Så varför blir inte du medlem?


Och kom ihåg att du absolut inte behöver ha någon av dessa stilar som nämns i bannern.
Nej EC är precis som vilken sida som helst om inte ännu bättre.
Jag har inte sett några som helst trakaserier mot någons stil.
Nej EC är inte stället för de som inte passar in. EC är stället för de som vill passa in och visa samhället att man får se ut precis hur man vill.

På emocore är ingen fel och inget rätt, där får man vara på alla sätt!

Och Ec är inte bara bra för att den är rolig och allt det jag nämt innan.
Utan Emocore är även väldigt enkel att förstå sig på.
Och en sak som finns på denna sida som antagligen inte finns på så många andra är att man kan välja teman själv.
Jag har själv valt rosa och det betyder att hela sidan är i samma färg som denna banner.
Och hur snyggt är inte det egentligen?

Och kom igen nu! Nu har jag setat och berättat hur underbar denna sida är så nu får väll ni ta och se efter själva. :)

kom igen nu gör mej stolt, alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0