bombattentat i Alexandras rum

Okej nu sitter jag här igen och jag har tagit en paus från städandet. Ärligt mitt rum blir stökigt igen 2 dagar efter att jag har städat det endast för att det är så litet. Det suger, men nu så städar jag noga. Nu har jag damm-torkat hela ena bokhyllan så nu har jag bara en kva. jag har även fått ihop 2 påsar med massa gammalt skit som jag inte behöver i. Ja oc h varför är det alltid så? Varför samlar vi alltid på oss en massa onödigt skit som vi inte behöver?
Jag har en liten låda full med sudd som jag har haft sen jag var liten och typ samlade på sudd. Och jag vill inte göra mej av med alla. Jag vill inte det, men egentligen är det helt onödigt att jag ahar kvar dom, jag använder dom ju inte heller.

Men det mesta jag har kastat nu är manualer om hur alla mina tekniska prylar fungerar. Det har vart om datan, min kamera, min mobil, min förra kamera och snart blir det även ipoden. Och mitt golv är jätte stökigt och det är massa hår på mattan så jag bara längtar till att få börja dammsuga. Men som sakt först måste jag damma av allting. 
Jag har blivit min mamma känns det som. Jag städar aldrig, men nu gör jag det. STORSTÄDAR t.o.m och på en lördag. Fan jag är patetisk! :O 

pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0