cam-dag i sängen

Ja okej denna dagen har vart den tråigaste på länge, men jag får skylla mej själv för det är jag som inte har orkat gjort något annat. Städa rummet vart inte heller så mycket av. Eller jag bäddade sängen, det kändes bra men jag vet inte riktigt varför jag gjorde det. Och nu är den lika stökig igen. Man får inte va vild :O

Ja dagen har spenderats i sängen med datan på fönsterbrädan och med camen på :) och det har vart kul typ jag och marijauana -------->
flumma som satan, och sen cama jag med Andreas, det var gulligt ^^ , och sen vart det även lite med Natta också.

Btw så har jag känt mig väldigt snygg idag med leggins, tunnika och den nya sjalen... och självklart så kunde jag inte dissa raggsockorna nu när det var en så otroligt kall dag. Och Becka orkade jag inte heller gå till. Det var för kallt. Faktum är att jag endast vart ute 2 ggr idag, en gång var jag ute och klappade Eriks hund som förövrigt är jätte söt :)

Och andra gången jag var ute så gick jag till Hemköp för att köpa mej godis eftersom mamma vägrade och jag var as sugen. Problemet nu är att jag mår illa. Men jag fick as mycket godis för 20 spänn :O och hemköp är ju fett dyra. Men nu fick ja massa, och det var bara "bläckvards", men dom va inge goda idag för de va hårda...
jag vet inte vad jag ska säga mer, tror ja ska sova
pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0