Marilyn Monroe

Okej dagen slutade väll kanske inte som man hade tänkt sig, eller inte skoldagen i alla fall. Jag och Sandra är tillbaka i våra gamla fotspår igen och vi kände suget efter att få skolka igen. Och så gjorde vi. Från början var det meningen att vi bara skulle sitta på java fram till att engelskan skulle börja. Men vi satt kvar. Och vi fick även sällskap av Ankan och 3 andra MP1or som jag inte riktigt vet vad dom heter.

Så ja där satt vi, jag, Elina, Sandra, Ankan och hennes 3 kompisar som från början bara var 2 st. Vi satt och pratade om en massa olika saker, t.ex. om knäppa saker man gjorde när man var liten. Och Ankan tog som vanligt priset när hon berättade att hon har slickat på lyktstolpar minst 5 ggr och senaste gången var för 2 år sen. Ja men hur som helst....
Efter ett tag kom även Becka, Ida och Robin och lite senare så drog Ankan och c.o.. samt Elina som drog innan.

Men lite efter klockan 13, så bestämde sig Becka, Ida och Robin för att gå till deras skola och Sandra och Jag satt kvar en stund, Sandra drack ett glas vatten och sen kissade vi. Sen gick vi runt på stan ett tag och jag köpte en till julklapp till Magge. Och nej vi har inte bytt än. Eller jo jag har fått min, men han har inte fått sina :D

Ja och efter det så drog vi till bussen och åkte till lilla Torshälla. Sandra hoppade av på torget och jag fortsatte ner 2 stationer och började gå mot Edvardsslundskolan. Och där gick jag in, och jag måste säga att det var helt annorlunda sen jag gick där. Liksom det var tomt, det var.... det samma men det kändes fel. Liksom det var 2 år sedan. Det är sjukt. Men ja hur som helst så gick jag dit för att fråga min föredetta favorit lärare om jag kunde få praktisera hos henne och såklart fick jag det.  Så vecka 9 ska Alx vara i EDV klockan 08.10... det är sjukt... xD

Ja och sen gick jag hem och muppade och efter ett tag åkte jag och mamma till tuna parrk och sen handlade vi mat. Och med mig från tuna park fick jag bara en affisch. Mamma var inte på shoppinghumör idag. Inte när det gällde att handla saker åt mej i alla fall. Och ja nu sitter jag här och ska snart sätta upp affischen. Senare ikväll kommer det nog ett nytt inlägg skulle jag tro.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0