En bra flummig mys dag

Idag har vart en bra dag, så jag vaknade väll på rätt sida. Och jag fick sitta på "den nya" bussen på väg till skolan.
Det var väll kanske inte det bästa men imorse var det jag, Ipoden och Enter Shikari. Så jag mådde bra.
Och i skolan så vart det medie kommunikation och prov. Och jag svarade inte på 3 saker. Men det var bra i alla fall. Eller nej det var 4 saker. Men jag ser mig själv som duktig så det så. Jag fick också veta att jag har fått MVG på alla uppgifter jag har lämnat in utom en. Så visst är jag duktig :)

Sen vart det håltimme och alla vet att det betyder Java. Så jag och Sandra mötte Becka och så satt vi där i lite mer än en timme. Och det var mys med skitsnack. Fast ja det var mys förutom i en minut då Becka snodde min tidning och jag fick inte tillbaka de förs Becka såg sitt ex och vart alldeles för chockad.

Sedan fortsatte skoldagen. Och efter skolan åkte jag hem till Becka och satt med hennes mamma i 2 timmar och kollade på serbisk tv där dom visade ett bröllop. Mycket intressant. Sen vart det mycket personligt snack om allt ifrån pappa till självmord. Och jag älskar Beckas mamma. (<3)

Men sen kom Becka och Sandra och då vart det full rulle. Och ja vi var helt knäppa och jag var som vanligt Rambo vid matbordet. ^^ Och sen vart det kortspel, mer flumm och sedan hem till sängen där jag ligger nu och ska nu kolla på Chriminal Minds (<3)

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0