En MK istället för en KK

OKEJ jag ger mej.
Jag vill ha en kille. Och det ska banne mej vara nu!
Men jag vill inte ha nått sånt där trams som har med kärlek att göra.
Och jag vill inte alls vara kär.
Och jag vill att allt ska vara på mina vilkor!

Nej jag vill bara ha nån där som man kan mysa med helt enkelt.
Som Becka sa: En MK ist för en KK.
Precis, jag vill ha en MK!
EN MYS KOMPIS!

Men vart hittar man en sån?
Det kanske är svårt?
Jag vet inte för jag har inte prövat.
Och när jag tänker efter så vill jag nog inte pröva att hitta en MK heller.
Nej det är bäst att vara själv.

Men känner du att du också behöver en MK,
Kommentera då gärna detta inlägg,
för då blir jag super glad.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0