ett skäpp kommer lastat...

.... Med förkylning om jag tror rätt. Och är det som jag tror så suger det enormt och då ska jag banne mig slå Sandra nästa gång jag ser henne. Undra hur många gånger Sandra har smittat mej under 1 år? Eller siffrorna blir för höga om jag ens säger ett halv år. Problemet med Sandras förkylningar, ja det är att det smittar så mycket. Det är ungefär som börskrashen i USA, ja så kan man jämnföra det. Det drabbar först Sandra (USA) sen går det ut över hela världen (allt folk som blir smittade) och sen blir alla arga och det blir kaos i samhället.  Jag tror jag ritar upp en bild på paint som föklarar allt.

Ja och så här fortsätter det. Och för er som inte förstår så tar jag det skriftligt...
Allt börjar med att Sandra är förkyld, sen smittar hon både mig och hennes kille. Och innan det har brutit ut helt på Johan så har Sandra blivit någorlunda frisk. Vilket gör att Johan smittar henne och sedan smittar hon Johan igen.
Men så här är det inte för mig. Där är det så att Sandra = sjuk, Alx = sjuk, Sandra= frisk, Alx=frisk. o.s.v. och med detta menar jag att varje gång Sandra blir förkyld så smittar hon mig i varenda veva och vi är sjuka samtidigt, bara det att jag inte hinner bli frisk.

Sen blir det så klart som alltid att jag smittar ner hela min familj och de blir jätte drabbade och är i stort sätt sängliggande i flera dagar. Och under tiden som jag har smittat ner min familj så drabbas även Beckas familj av viruset, eftersom jag alltid är där.  Men dom blir inte lika sjuka. Och jag antar att Johan smittar sina vänner med.

Liksom vi får ju helt enkelt vara glada att det är en förkylning Sandra smittar alla med, det kunde ju lika bra ha vart en könssjukdom i ett incest- drama. . .

Pusshej, alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0