full och oduglig... yes man thats me!!

okej igår kväll var jag på bio med Becka och såg Yes man, men jag fatta ingenting för att jag och becka komprommisade. jag ville festa, becka ville gå på bio, då drack jag och gick på bio. Det gör jag aldrig om. Och jag säger gör det aldrig ni heller. Det suger, jag fatta ingenting och för att inte verka helt lost så skratta jag när killen bredvid mej skrattade xD. Sen vart jag så klart kissnödig mitt upp i allt och var tvungen o tränga mej förbi alla människor på hela raden, vilket gick så där. Och väl nere på toa så satt jag i mina egna tankar och typ lala för mej själv innan jag gick upp och skulle förbi alla igen... problemet var att på tillbaka vägen så var det svårare att gå så jag klev på allas fötter och gick och sa oj förlåt, ursäkta oj då.

Ja och väl ute från bion så gick jag och becka as fort te bussen för att hinna med :) vilket vi gjorde och sen endade vi upp i Slagsta och nu ligger Becka och sover och har pratat i sömnen och sakt oj oj oj oj oj oj oj.... hon är lite rolig hon... :)

men ja jag har inge mer o säga :D
pusshej du är gay :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0