Hitler hatade judar av samma anledning som jag hatar de nya bussarna!

Okej nu har länstrafiken införskaffat sig nya bussar. Och jag hatar dom. HATAR dom!!!.
De är "jätte moderna" vilket betyder att flera peroner tycker att det liknar en tunnelbana.
Och när man pratar modernt, så vet man att det ofta når mej med fel intryck.
Modernt är enligt mig oftast jävligt fult och irreterande.
Och så klart når de nya bussarna upp till mina krav  inom det moderna.

Och det betyder helt enkelt att:
Stolarna i bussen är SKIT hårda och lite lika bilbarnstolar i formen.
Dom luktar av någon anledning häst?
Rutan där det står stannar, blinkar nu i grönt.
Det känns som man går in i ett rymd skepp när man nåt efter halva bussen.
Säterna längst bak i de stora bussarna är konstigt satta?
I den lilla bussen så är det för lite säten och de fylls fort, så massa personer får stå.
Och i den lilla bussen så sitter säterna skit nära varann, så jag fick inte plats med mina ben.

Listan kan göras lång.
Och jag hatar de nya bussarna lika mycket som
Bush hatar Bin Laden,
Hitler hatar judar
eller lika mycket som Becka hatar Blondin Bella

Pusshej, Alx <3

Kommentarer
Postat av: lottz

Låter som mysiga bussar!

2009-01-21 @ 21:59:13
URL: http://lottz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0