Jag är duktig på att vara bäst.

Okej det vart inget bloggande igår, förlåt mig så mycket men jag hade inte tid...
Jag är duktig, ja belive it or not. Men jag är duktig.
Jag har inte skolkat en enda gång den här veckan, så ja jag är duktig.
Eller nej nu ljög jag. Jag åkte till Becka när halva textlektionen hade gått igår, så jag kanske inte är jätte duktig.
Men nästan duktig i alla fall.

Och nästa vecka ska jag också vara duktig,för det behöver jag.
Och nästa helg blir det Kläppen med Thomas, Matte och Ewelina. Och jag ska äga Matte.
Bara för att jag är så extremt duktig.

Fast idag ska jag nog bara ligga i sängen och inte göra någonting.
Mina helger har blivit så tråkiga, men det gör mig inget.... för det är skönt.
Och jag är duktig på att ha tråkigt.
Men kom och underhåll mig i alla fall...
För då blir du också duktig.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0