java

okej jag har fått tillbaka bloggar sugandet. och det suger inte :) okej 3 inlägg på lite mer än en timme, gosh jag är desperat. Nej jag vill att ni ska läsa detta inlägg och känna att ni är helt överenergiska eller nej typ, ni ska läsa och känna att ni just precis har fått en gullig kommentar av någon ni spanat in i hundra år. Ja jag vill att ni ska känna er som Becka när hon ser fisken. Ja ni vet vad jag menar. Ni ska vara helt överspralliga och jätte lyckliga. för det är så jag känner mej nu. :D

ja jag vet inte varför jag känner så? kanske är det för att jag om en kvart ska komma springandes mot busshållsplatsen för att möta becka och gå runt på stan och köpa den där ur gulliga sjalen och för att vi sen ska fika. Nej jag har ingen aning men jag är lika glad för det och jag hoppas att ni också är det för det behöver man. Så kom igen nu era Emo människor, be happy och lev livet. Ta en fika med den du älskar eller bli shopping galen. Nej nu har jag skrivit detta inlägg lite allt för fort, dvs mindre än 5 minuter. men mina fingrar är hyper och vill bara skriva. Men jag måste faktiskt ner och klä på mej och leta fram pressentkortet och sen springa till bussen.

pusshej :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0