Kärlek och våldtäckt under Gallerians tak

Okej dagen vart inte så ovärd och lika så vart inte maten eftersom det var köttbullar. Öh ja jag har vart allmänt flumm idag tillsammans med min kära vän Sandra och skoldagen började med att jag och Sandra flummade på Textkommunikationen och sedan gick vi runt i gallerian i närmare en halvtimme för att vänta till att Java skulle öppna klockan 10.

Efter att vi varit i Gallerian ett tag så börjar vi spekulera och diskutera om hur gallerian såg ut innan. För innan våran tid fanns det nämligen inget tak i gallerian och det verkade som att det bestod av tre hus från början men vad vet vi? Nej precis ingenting. Däremot slutade vi efter ett tag när vi insåg hur dumma vi måste ha sett ut med ansiktet vänt upp mot taket och med fladdrande armar. Så vi slutade och gick därifrån.

Sen satt vi på java i någon timme med Becka, Ida, Ankan och Ankans kompis som jag tror heter Linnéa. Ja och sen tvingade jag Sandra att följa med till matsalen för att äta. Och vem ser jag inte i matsalen? Jo den så kallade Ostbågen, min stalker (och nej jag tänker inte nämna vem det är för att jag har en kännsla av att min stalker läser denna blogg 24). Ja och sen gick vi till A huset och efter en stunds sittande med klassen så bestämmer jag, Sandra och Camilla att kasta Emmas ihoprullade halsduk. Och visst gjorde vi det. Vi kastade den vilt bland alla estet1or som villle stå ivägen för oss. Och sedan satte jag och Sandra oss på golvet. Jag mot väggen och Sandra framför mej och vänd mot mig oh sen började vi gunga lite, tills jag bestämde mig för att våldta Sandra lite.

Men det var inte bara Sandra som vart våldtagen denna dag, utan det vart även jag. Och av Sandra t.o.m. Och det var nog anledningen till att jag våldtog Sandra.
Sen vart det i alla fall data kunskap och jag, Sandra och Pullan gick till hemköp. Jag spela utväcklingsstörd, men jag glömde bort det ett antal gånger och sedan stog jag och dansa och sjöng till Lady Gaga - Pokerface.

Ja efter lektionen så följde jag med Pullan upp till tågstation och tog sedan bussen därifrån tillsammans med Ida. Och väl hemma så började jag såklart att plugga. Och nu sitter jag här och skriver en otroligtlång och ointressant blogg.  Och påtal om ointressant så har jag förövrigt blivit emo efter att jag råkade skära mig i armen i duschen.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0