Last night of freedom

Okej precis som rubriken säger. Detta är den sista dagen + kvällen i frihet. Och vad gör man inte då? Jo man gör som vi tjejer gör. Vi firar. :) Och ikväll ska alla tjejerna hem till Andrea och käka mat, umgås och snacka skit. Helt enkelt det vi alla är bäst på :) Och det ska bli mycket skoj. Fast nu sitter jag och bråkar med Becka på msn.

Becka sa igår att vi skulle äta pizza hos Andrea, men på sin blogg skrev hon sen att vi skulle äta sallad. Och när jag frågade Becka nu så började hon att muppa sig. Men hur som helst så ska vi äta pizza nu. :)

Och på tal om mat.... jag är grymmt hungrig nu och jag ska nog klä på mej och sen ner o hitta nått att äta :)

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0