Life is like a box of chocklate

Oh jag har hittat snyggaste klänningen idag :O eller nej den kanske inte var så snygg och så men mina tuttar såg större ut i den :O Så det är ju posetivt :) Och just ja, jag har glömt. Jag köpte snyggaste underkläderna i lördags. Och nu är jag kär i 100 miljoner olika bhar och trosor igen :O 
Okej jag kanske inte är världens tjejigaste tjej. Men är det nått som man inte kan få nog av så är det ju underkläder, det vet alla.

Ja och vad har hänt i mitt liv denna dag?
Ingenting speciellt, setat på java, först med Sandra och Pullan, sen gick dom och då tvingade jag min kära läsare Sonja att sitta vid mej :) Och det gjorde hon och sen kom Becka. Och sen kom Sonjas kompis Petra, sen försvann dom spårlöst. Och Sandra kom tillbaka. Det betyder att jag har varit elak och skolkat...

Usch upp imorgon och ha foto som första lektion. Och jag tror faktiskt inte att jag kommer glömma kameran denna gång, med tanke på att den står på stativet som står mitt på golvet.. :)

Ursäkta för en mycket tråkig blogg . men tack ändå

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0