När ens bästa vän räddar en från ett liv som sombie

Dagen var en riktig sombie dag. Och nej jag ljuger inte när jag säger det. Den var hemsk! Jag låg i sängen tog å mig kläder. La ner lite skit på ipoden och gick ut och gick. Och jag tänkte ta ett varv i elljusspåret innan jag upptäckte att de hade skid tävling där. Så jag tog mig i kragen och gick en annan väg och så sprang jag lite t.o.m. lr joggade.

Ja och sen kom jag hem igen. Bråkade lite med mamma eftersom jag var så förbannat jävla hungrig och sedan fick jag pengar och gick till hemköp för att köpa sallad. MMM GOTT :D Och ja sen satte jag mej ner och kollade på Twilight och visst var den bra, men inte så bra som alla säger att den är.. Men jag såg ju inte slutet heller. Jag vill läsa boken först. :)

Och ja sen gick jag upp på mitt rum och släckte och la mig i sängen och om jag ska vara ärlig så tror jag faktiskt att jag somnade innan Magge kom.  Men det lossades jag inte riktigt om. Utan jag sa att jag bara låg och tänkte. Och ja sen vart det massa "vuxen" snack. Det vill säga att vi dikutera våra problem. Och jag vart Magges psykolog för ett tag vilket inte var det enklaste. Men ju mer vi berättar desto mer kommer vi varann närmare och förstår varann bättre. 

Jag älskar dej Marcus Dekreon du kommer alltid vara min bästa vän :D

Och ja nu sitter jag iallafall i sängen som vanligt. Och snart börjar Chriminal Minds ;)

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0