nyår i västerås

okej den sista dagen på nyåret började med att jag vaknade hemma hos becka vid 11 tror jag. sen tog jag två cig och sen åkte jag hem till mitt fina hus. Sen satt jag mest och gjorde ingenting tills mamma tvingade mej att hoppa in i duschen. och sen var jag tvungen att fixa mej. så det blev den svarta ögonskuggan på ögonlocken och lite rouge och sen mascara och kajal och sen var jag klar.  håret fixade jag till genom att tuppera det som en idiot och sen bomba i hårspray och sen fixa jag luggen som en "bulle" och sen på med bandanan. Problemet nu var att vi skulle dra så jag hann liksom inte packa ner nå grejjer utan fick kasta i min dator och min kamera i en väska och sen dra till västerås.

Ja och så kom vi hit och så satt vi i Thomas lägenhet ett bra tag innan vi drog oss vidare hem till Björn. Där anlände vi runt 18.00 och sen fick vi vänta på maten i 2 timmar. Sen smällte jag och matte maten och sen drog vi in te stan till hans polare som jag inte minns vad hon heter. Men nu sa Thomas att hon hette Martina. Ja och där var vi och var väll typ 7 st,  sen satt vi där och hade väll rätt så trevligt men jag var typ as tyst vilket jag brukar vara när jag möter nytt folk för första gången. 

Vi körde nått spel som någon kom på och det var att alla som var där skulle skriva en lapp med ett nyårslöfte som skulle hålla hela kvällen ut. Och det var väll rätt så kul förutom lappen jag fick först som Simon hade skrivit på. Så han fick ändra sig och jag skulle pressentera mej varje gång jag sa något. sen efter ett tag körde vi en runda till och då skulle jag sjunga fram allt jag skulle säga. så ni kanske fattar att jag var rätt så tyst.

vid tolv slaget drog vi till Centrum och ja vette fan. typ 300 pers stog där o var fulla och liksom glodde på random folk som sköt raketer som idioter. och det var flera stycken stora som kom emot folket. så alla typ djura åt olika håll. det var fett äckligt. Och jag duckade en gång för att liksom ta skydd. Jag kände mej som en Taliban i Bagdad. Vart tallibaner nu lever. Men ja hur idiotiska får man vara och skjuta raketer mot en folkmassa okej liksom tiger raketer har inte så stor betydelse men en fet jävla raketjävel. Det känns ju jävligt moget. Och skulle man bli träffad skulle det ju inte sitta fel med att dra kommentaren "vem vare som kasta" eftersom det här faktiskt är huvudstaden av the skogsturk.

Ja och efter tolv slaget så gick alla tillbaka hem till Martina men nu hade vi fått med oss lite fler personer. Ja men tyvärr vart jag tjurig och ännu mer osocial eftersom min kära vän var full och hade hamnat i bråk. Och ja ni som känner mej vet nog även vem min kära vän är. Så ja jag satt och var osocial för att jag var tvungen att vara orolig för honom, för man vet ju aldrig vad han hittar på. Eller vad någon annan hittar på för den delen. Ja men klockan 2 inatt så drog vi hemmåt, jag matte och matte och påvägen hem mötte vi 2 killar varav dom kände den ena och han hade blivit skallad och jag vet inte vad.

Ja och när vi kom in så gick det ett tag och jag gick in på toan för att tvätta bort sminket då kommer Thomas i dörröppningen och sa att han var tvungen och spy så han satte sig ner och spydde och jag hoppade förbi han. Ja och sen somnade jag rätt så fort efter han var klar.

Vaknade gjorde jag imorse runt 12. och var allmänt seg och kände att jag verkligen,  verkligen ville ha en morgon cig. men nej. och nu sitter jag här nästan 4 timmar senare utan att ha tagit en enda cig sen igår 5 minuter innan 12 slaget. Ärligt talat så känner jag mej verkligen stolt över mig själv och denna gången så ska jag klara det. även om det kommer bli svårt.

Hoppas att ni haft ett trevligare nyår än mig. och hoppas att ni lyckas med era nyårslöten.
Pusshej önskar Alexandra den rökfria <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0