Ovärt.se

Okej denna dag var även den totalt ovärd och det vart varken korvgryta eller veg mat för mej, nej jag fick käka fil istället och då blir man jävligt förbannad. Och sen visar det sig att vi inte skulle åka pulka på idrotten så då strejkade halva klassen typ. Ja och föresten, månadens löfte gick ju inte som planerat. Jag drack i alla fall citron juicen och jag kom på mig själv efter att jag druckit två glas, så det tredje vart vatten. Så lite duktig var jag ju i alla fall.

Ja och på tal om ovärd dag så ska jag för nästan första gången i mitt liv plugga. Det suger, men måste man så måste man och + att jag lovat er bloggläsare det. Sen hoppas jag på att Hannah ska skicka en stephen king bok, d.v.s ljudbok till mej så jag kan stoppa in den på ipoden och sen gå ut och gå :) mysigt... Men hörrni nu ska jag sluta skriva detta ointressanta inlägg och sen börja städa upp i rummet.

Pusshej, Alx <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0